Záleží od toho aký digitálny produkt predávate. Všeobecne existujú 3 základné možnosti, každá s vlastnými výhodami a nevýhodami.
Neviete čo sú digitálne produkty? Kliknite sem >>>
Sú to webové šablóny, ktoré poskytujú všetky potrebné funkcie na prevádzkovanie internetového obchodu. Nepotrebujete programátora pretože web stránka a eshop sú už pripravené.
Veľkou nevýhodou sú mesačné / ročné poplatky a poplatky za služby, ktoré využívate. Každá platforma má svoje vlastné poplatky.
Najznámejšie e-commerce platformy:
Sú to online platformy, kde môžete predávať svoje produkty bez potreby vytvárania vlastnej webovej stránky. Stretávajú sa tu predajcovia aj kupujúci.
Najznámejšie online trhoviská:
Výhody:
Nevýhody:
Návod krok za krokom ako vymyslieť a vytvoriť vlastný digitálny produkt nájdete tu >>>
Sociálne siete (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, TikTok) sa stávajú čoraz populárnejšími miestami pre predaj digitálnych produktov. Môžete vytvoriť obchod priamo na týchto platformách alebo použiť príspevky a reklamy na nasmerovanie zákazníkov na váš obchod.
Výhody:
Nevýhody:
Digitálne produkty predávam od roku 2016. Prostredníctvom projektu Som handmade tvorca, popri trvalom zamestnaní, som predala viac ako 6000 digitálnych produktov >>>
Napísala som pre vás kompletný návod ako vymyslieť, vytvoriť a predať digitálne produkty. Kliknite sem >>>