Čo sú digitálne produkty

Digitálne produkty sú v podstate všetko, čo si viete zakúpiť v elektronickej forme. Môže ísť o e-knihy, online kurzy, softvéry, webináre alebo šablóny.

Online služby zasa najčastejšie bývajú rôzne formy predplatného a konzultácie, v ktorých zákazník dostane požadované informácie.

Na rozdiel od fyzických produktov, ktoré môžete držať v ruke, digitálne produkty existujú iba v digitálnej podobe. Sú prístupné prostredníctvom elektronických zariadení (počítače, tablety alebo smartfóny).

Príklady digitálnych produktov

  • e-kniha, plánovač, kontrolný zoznam,
  • mini kurz, online kurz, e-mailový kurz, webinár,
  • online workshop, online prednáška, online konferencia,
  • audio náhrávky, mobilná aplikácia,
  • grafické šablóny, grafické prvky, fonty, nálepky, kliparty, ikony,
  • digitálne umenie, mockup,
  • predplatné, digitálny magazín,
  • fotografie na ďalšie použitie, videá na ďalšie použitie.

Prečo sú digitálne produkty obľúbené?

Digitálne produkty sú obľúbené medzi podnikateľmi a spotrebiteľmi vďaka svojej pohodlnosti, nízkym nákladom na výrobu a distribúciu.

Pre spotrebiteľa sú atraktívne aj kvôli okamžitej dostupnosti a často nižšej cene v porovnaní s fyzickými produktmi.

  • Mnoho digitálnych produktov, ako sú e-knihy, kurzy alebo softvér, sa môžu predávať po dlhú dobu bez potreby obnovovania.
  • Nie je potrebný sklad ani náklady na prepravu ako pri fyzických produktoch.
  • Zákazníci si môžu váš digitálny produkt stiahnuť okamžite po zaplatení.
  • V ekologicky zameranom svete digitálne produkty ponúkajú zelenú alternatívu.

Návod krok za krokom ako vymyslieť a vytvoriť digitálny produkt >>>

Veľmi dôležité, ak chcete vytvárať digitálne produkty

Dôležité je uvedomiť si, že digitálne produkty sú viac, ako len súbor v počítači. Dôležitá je hodnota, ktorú tieto produkty prinášajú.

Keď si zákazník prečíta e-knihu alebo pozrie video kurz, mal by sa naučiť sa niečo novénájsť riešenie svojho problému.

Len preto, že je produkt digitálny, neznamená to, že bude automaticky úspešný.

Ako pri všetkom kvalita je kľúčová. Vytvorenie digitálneho produktu, ktorý nerieši zákazníkov problém, môže byť rovnako neúspešný ako vytvorenie fyzického produktu, ktorý nikto nechce.

Dôležité je pochopiť, čo vaši zákazníci hľadajú. Cieľom je poskytnúť im hodnotu, ktorá prekonáva ich očakávania.

V digitálnom svete je konkurencia len o kliknutie ďaleko. Preto je nevyhnutné, aby váš produkt vynikal a skutočne riešil problémy vašich zákazníkov.

Je možné živiť sa predajom digitálnych produktov?

Ja digitálne produkty vymýšľam, vytváram a predávam od roku 2016. Prostredníctvom svojho projektu Som handmade tvorca som, popri bežnom zamestnaní, predala viac ako 6000 digitálnych produktov. E-knihy, plánovače, kalendár aj online kurz (všetky produkty nájdete tu >>>).

Preto viem, že je možné zarábať predajom digitálnych produktov (hlavný alebo vedľajší príjem, popri materskej, počas štúdia či na dôchodku).

Pripravila som pre vás návod, kde vás naučím ako vymyslieť, vytvoriť a predať prvý a všetky ďalšie digitálne produkty.

Nedám vám návod ako zarobiť tisíce eur za 24 hodín bez práce a predchádzajúcich skúseností. Taký postup bohužiaľ neexistuje.

Ale naučím vás ako vytvárať a predávať digitálne produkty, aby vám prinášali zisk dlhé roky. Rovnako ako mne. Návod nájdete tu >>>

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.